Geknipt By Karin
Karin van den Hoogen
Leuk dat je contact met me wilt opnemen!
Heb je een vraag, wil je meer weten over een fotoshoot of direct een afspraak plannen? Laat het me weten, stuur me gerust een berichtje via WhatsApp of e-mail.
Of het nu gaat om een bruiloft, familiefoto, newbornshoot of zakelijke reportage, ik denk graag met je mee en hoor graag wat jouw wensen zijn. Geen standaardpakket, maar een aanpak die past bij jou en jouw moment.
Ik werk vanuit Wanroij en fotografeer op locatie of in mijn studio, afhankelijk van wat jij fijn vindt.
Neem direct contact met me op en dan reageer ik zo snel mogelijk.
Adres: Verlorenhoek 2B
5446XL Wanroij
KVK: 74245252
BTW:166840580B01
Regiobank: NL54RBRB0778248976
Open op afspraak.
UITSTEKEND Gebaseerd op 48 recensies Geplaatst op M herm2026-04-13Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Karin creëert een ontspannen sfeer en weet iedereen mooi op de foto te krijgen. Je krijgt prachtige foto's, precies zoals je bent.Geplaatst op Niels2026-04-05Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Karin heeft passie voor haar vak en maakt prachtige foto’s. Of het nou gaat om een pasfoto of om een evenement, ze levert constante kwaliteit. Ik kan iedereen die op zoek is naar een fotograaf aanbevelen niet verder te zoeken en een afspraak met Karin te maken.Geplaatst op K De2026-04-05Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Heel tevreden met de foto’s die we hebben mogen maken bij Karin. Zo spontaan en op een leuke manier deze fotoshoot gemaakt. Ze weet precies wat de wensen zijn en speelt daarop in.Geplaatst op I Van2025-10-26Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Gemoedelijk en ontspannen sfeer tijdens de reportage, zodat verrassende spontane foto's krijgt. Erg tevreden met het resultaat. Dankjewel!!Geplaatst op M Suppers2025-10-26Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Gezellige foto shoot met de hele familie gehad. Mooie foto's en een ongedwongen sfeer. We zijn erg tevreden 😍😍Geplaatst op M van2025-10-26Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Superblij met mijn bedrijfsreportage! De shoot was relaxed en de foto’s laten echt zien wie ik ben en wat ik doe. Echt een aanrader voor elke ondernemer die mooie, eerlijke beelden wil. 📸Geplaatst op Shelly2025-10-01Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Karin heeft voor ons geregistreerd partnerschap fotos van ons gemaakt! We hebben een super fijne dag gehad en dankzij haar positieve energie leuke fotos van onze speciale dag waar we nog graag naar terugkijken.Geplaatst op N van2025-09-11Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Wat een super mooie foto's zijn het geworden die wij met veel plezier gaan geven aan onze ouders voor hun 50 jarig huwelijk. Karin wat ben jij een vrouw uit 1000e wat zeer geduldig is, luisterd naar onze wensen en niet te vergeten behulpzaam /geduldig met 2 pubers en 2 kleintjes een shoot zeer ontspannen nogmaals bedankt!Gecertificeerd door: TrustindexHet geverifieerde Trustindex-badge is het universele symbool van vertrouwen. Alleen de beste bedrijven kunnen het geverifieerde badge krijgen met een beoordeling boven 4.5, gebaseerd op klantbeoordelingen van de afgelopen 12 maanden. Lees meer
Veelgestelde vragen
Het hoeft geen mooi weer te zijn voor mooie foto’s, zolang het maar droog is. Maar wanneer het weer echt tegenvalt bijvoorbeeld omdat het regent, dan verplaatsen we de shoot naar binnen of van datum.
De fotoshoot kan zowel in je eigen omgeving, als op een buitenlocatie plaatsvinden. Ook bij mij in de studio is een van de mogelijkheden. Wellicht heb je zelf een leuke locatie in gedachten. Laat het mij vooral weten, want ik sta open voor alle ideeën!
Dat ligt eraan welke shoot je afneemt, maar over het algemeen: rustige kleuren die bij elkaar matchen. Liever geen drukke prints.
Je betaald bij mij niet vooraf aan een shoot. Wanneer de foto’s met watermerk zijn afgeleverd, stuur ik de factuur. Wanneer deze is voldaan, stuur ik de gekozen beelden, zonder watermerk en op hoge resolutie naar je toe.
Ik probeer het altijd zo snel mogelijk klaar te hebben. Binnen 3 weken kun je ze altijd verwachten. (met uitzondering v.d. bruidsfotografie, deze krijgen wel een sneakpreview)
Jazeker, neem contact met me op voor de mogelijkheden.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met me op. Ik beantwoord deze dan graag voor je.